Hästar och motorcyklar

 Nu har jag åkt motorcykel! Jag fick följa med en tjej som heter Isabelle på en tur.



Därefter hälsade vi på några hästar. De var jättefina, men de hade inga snygga horn som jag. De bodde på en vingård som heter Langhorne Creek. 



Titta jag fick rida!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi