Hej bloggen! Denna vecka var jättespännande. Jag, skogens konung, fick träffa Sveriges konung! Den svenska Kungen var på besök i Tokyo och jag fick vara med vid mottagningen som hölls av Svenska ambassaden. Tyvärr fick man inte ta några bilder :( Men jag fick dricka supergod champagne! På fredagen så lagade familjen jag bodde hos tacos, det var super-gott! Äldsta pojken i familjen åt hela 3 burritos, jag hade aldrig orkat äta så mycket ^^ Dagen efter fick jag följa med äldsta pojken som jag bodde hos på danslektion. Jisses vad duktiga barnen var! De hade kommit ganska långt i koreografin så jag kunde inte riktigt hänga med, men det var roligt att få prova. I slutet fick jag i alla fall vara med och jag försökte lära mig en headspin! Det gick inte så bra, men ni kan se mitt försök här: Sista dagen var jag med på Svenska skolans vårpicknick. Det börjar verkligen bli fuktigt i luften! :O Det var inte bara jag som svettades den dagen kan jag säga. Alla barnen spr...