Inlägg

Visar inlägg från mars, 2025

Besök i Aichi

Bild
  Jag har varit på besök hos Yuma och Nao i Aichi. Här ligger Aichi: Så här skrev de om mitt besök: " I vårat hus lekte vi kurragömma med Göran men det gick inte så bra för att han var för bra på kurragömma.Han gömde sig i en låda i en vecka. Här är ett foto på Göran när han blev hittad : Efter det lekte Nao och Göran med lera. Det verkade väldigt kul. Nu åker Göran vidare. Det var kul men vi vill aldrig leka kurragömma med Göran igen. Hej då!   Yuma och Nao" Hihi, jag tyckte att det var roligt att leka kurragömma! Hoppas att jag hittar några nya som vill leka med mig!

Jag har shoppat

Bild
  Igår gick jag och shoppade för att det börjar bli kallt. Det här köpte jag: en regnjacka, en rosa slips, en ryggsäck, och bäst av alla, en virkad kofta! Min favorit är koftan för att den är virkad och för att den har en guldig löv-knapp. Idag var det så kallt så att det snöade!  Bra att jag hade en kofta.