Jag har shoppat
Igår gick jag och shoppade för att det börjar bli kallt. Det här köpte jag:
en regnjacka,
och bäst av alla, en virkad kofta!
Min favorit är koftan för att den är virkad och för att den har en guldig löv-knapp.
Idag var det så kallt så att det snöade!





Kommentarer
Skicka en kommentar