Jag har shoppat

 Igår gick jag och shoppade för att det börjar bli kallt. Det här köpte jag:

en regnjacka,





en rosa slips,




en ryggsäck,



och bäst av alla, en virkad kofta!




Min favorit är koftan för att den är virkad och för att den har en guldig löv-knapp.

Idag var det så kallt så att det snöade! 



Bra att jag hade en kofta.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi