Tältat i Aichi
Den här veckan har jag varit och hälsat på Leo, Rick och Lina i Aichi. Vi åkte till Asahi Kogen där vi campade och bodde i tält tillsammans.
Vi kunde också både leka i skogen och titta på kor. De var verkligen jättestora!
Den här veckan har jag varit och hälsat på Leo, Rick och Lina i Aichi. Vi åkte till Asahi Kogen där vi campade och bodde i tält tillsammans.
Vi kunde också både leka i skogen och titta på kor. De var verkligen jättestora!
Kommentarer
Skicka en kommentar