Tältat i Aichi

 Den här veckan har jag varit och hälsat på Leo, Rick och Lina i Aichi. Vi åkte till Asahi Kogen där vi campade och bodde i tält tillsammans. 



Vi kunde också både leka i skogen och titta på kor. De var verkligen jättestora!


Efter två dagar i tält så åkte vi hem igen och jag åkte vidare på min resa!






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen