Besök i Aichi

 Jag har varit på besök hos Yuma och Nao i Aichi. Här ligger Aichi:



Så här skrev de om mitt besök:

"I vårat hus lekte vi kurragömma med Göran men det gick inte så bra för att han var för bra på kurragömma.Han gömde sig i en låda i en vecka.


Här är ett foto på Göran när han blev hittad
:

Efter det lekte Nao och Göran med lera. Det verkade väldigt kul.

Nu åker Göran vidare. Det var kul men vi vill aldrig leka kurragömma med Göran igen.

Hej då!  

Yuma och Nao"

Hihi, jag tyckte att det var roligt att leka kurragömma! Hoppas att jag hittar några nya som vill leka med mig!







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi