Idag var det julavslutning här på skolan i Perth. Barnen pysslade och jag fick vara med. Det är väldigt varmt här nu men det går bra om man håller sig i skuggan.
Den här veckan har jag varit och hälsat på Leo, Rick och Lina i Aichi. Vi åkte till Asahi Kogen där vi campade och bodde i tält tillsammans. Vi kunde också både leka i skogen och titta på kor. De var verkligen jättestora! Efter två dagar i tält så åkte vi hem igen och jag åkte vidare på min resa!
Kommentarer
Skicka en kommentar