Julavslutning på skolan i Perth

 

Idag var det julavslutning här på skolan i Perth. Barnen pysslade och jag fick vara med. Det är väldigt varmt här nu men det går bra om man håller sig i skuggan.


Så fint med hus och tält till mig.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi