Idag var jag på Adventure World här i Perth med en massa barn. Det var härliga berg-och-dalbanor och vattenrutschkanor. Vädret och sällskapet var toppen!
Den här veckan har jag varit och hälsat på Leo, Rick och Lina i Aichi. Vi åkte till Asahi Kogen där vi campade och bodde i tält tillsammans. Vi kunde också både leka i skogen och titta på kor. De var verkligen jättestora! Efter två dagar i tält så åkte vi hem igen och jag åkte vidare på min resa!
Kommentarer
Skicka en kommentar