Stranden på Öland

 

Jag har badat på Öland många gånger i sommar. 

Ibland lyste solen, och ibland var det molnigt. Ibland låg havet blankt som en spegel och ibland var det höga vågor. 


Jag fick låna en båt. 


Från stranden kunde man se Ölandsbron. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi