Bangkok

 Jag har varit i Thailands huvudstad Bangkok. 



Jag åt stekt ris med ägg och grönsaker. Det var gott. 


Sedan drack jag kokosnöt tillsammans med en katt som jag träffade. Hon heter Honung. Kokosnöt var ännu godare än riset. 


Sist åt jag färsk mango. Det var godast!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi