På skolavslutning

Hej! Jag, Göran, har varit på skolavslutning. Det var massor av barn. Vissa blåste upp ballonger 🎈.  Alla vuxna pratade. Efter en stund sa lärarna något och alla barn satte sig ner. Lärarna pratade mycket och alla barn fick diplom och en kasse med papper i. Jag vill också ha diplom och en vit kasse! Efter det var det fika och alla åt jättemycket. Jättegoda bullar. Sedan lekte alla med ballongerna som de hade  blåst upp. Vissa hade på sig sina T-shirtar. De fick T-shirtar i kassen. Jag vill också ha en sån T-shirt. Orättvist!   




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi