Midsommarfirande

Hej!

För några dagar sedan gick jag på midsommarfirande med svenska familjer i Tokyo. 

De klädde en midsommarstång med blommor och blad och dansade runt den medan jag klättrade i den. Jag fick en egen midsommarstång att dansa runt. 

Gissa var jag är (på bilden)!





Det fanns dragspelsmusik och gitarrmusik också. Efter dansen gjorde vi dragkamp och hoppade säck. Det var roligt.


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi