Hemma hos Eimaeda boys
Denna gång besökte jag Eimaeda boys!
De visade mig körsbärsblommorna utanför deras hem.
Jag fick också följa med och säga hejdå till mormor vid bussen, det var lite ledsamt men vi fick glass så då blev jag glad igen!
Jag var så exalterad för jag skulle få följa med och träffa massor av Jedis och Mandalorians, tyvärr var jag för trött på morgonen och försov mig så jag fick nöja med min nya kompis Grogu när alla kom hem istället.
Vi avrundade allt med en mysig familjekväll och en runda Fia med Knuff.




Kommentarer
Skicka en kommentar