Påskfest i Kodomo no kuni

Jag har varit på svensk påskfest i Kodomo no kuni (mellan Kanagawa och Tokyo). 

Vi letade efter ägg med godis i som låg gömda här och där bland gräs och buskar. Jag hittade tre stycken.




Vi målade på kokta ägg också. Visst blev mitt ägg fint?







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi