Välkomna till min reseblogg!

 Hej! Det är jag som är Göran. Jag är en älg. Det ser ni nog. 


Älgen Göran

Jag har rest hela vägen från de småländska skogarna i Sverige till Tokyo i Japan. Det är nästan över halva jordklotet. 



Nu ska jag ut och se mig omkring! 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi