Välkomna till min reseblogg!
Hej! Det är jag som är Göran. Jag är en älg. Det ser ni nog.
Jag har rest hela vägen från de småländska skogarna i Sverige till Tokyo i Japan. Det är nästan över halva jordklotet.
Nu ska jag ut och se mig omkring!
Hej! Det är jag som är Göran. Jag är en älg. Det ser ni nog.
Kommentarer
Skicka en kommentar