Stadsvandring i Kuala Lumpur
Sista dagen i Kuala Lumpur gick jag runt på stan.
Jag fick smaka en gigantisk kokosnöt. 🥥
Jag såg en moské och två floder som flöt ihop till en.
I China town såg jag en jättelång sallad. Jag trodde att de försökte slå världsrekord i längst sallad, men jag fick veta att de firade kinesiskt nyår. Salladen skulle se ut som en orm eftersom det är ormens år det här året.






Kommentarer
Skicka en kommentar