Stadsvandring i Kuala Lumpur

 Sista dagen i Kuala Lumpur gick jag runt på stan. 

Jag fick smaka en gigantisk kokosnöt. 🥥 


Sedan fick jag smaka sött grönt ris kokat i bamburör. Konstigt, men spännande! 



Jag såg en moské och två floder som flöt ihop till en. 



Jag såg en jättehög byggnad med häftig form. 


I China town såg jag en jättelång sallad. Jag trodde att de försökte slå världsrekord i längst sallad, men jag fick veta att de firade kinesiskt nyår. Salladen skulle se ut som en orm eftersom det är ormens år det här året. 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi