På konferens

 I Kuala Lumpur fick jag vara med på en konferens. Där fanns en massa damer, alldeles för få herrar och inga älgar (förutom jag). 


Vi höll till i ett stort rum. Många olika personer pratade i mikrofon. Vi andra lyssnade noga hela tiden. 


Titta här vilken god och grön drink jag hittade! Perfekt för en älg som jag som gillar blad!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi