På konferens
I Kuala Lumpur fick jag vara med på en konferens. Där fanns en massa damer, alldeles för få herrar och inga älgar (förutom jag).
Vi höll till i ett stort rum. Många olika personer pratade i mikrofon. Vi andra lyssnade noga hela tiden.
I Kuala Lumpur fick jag vara med på en konferens. Där fanns en massa damer, alldeles för få herrar och inga älgar (förutom jag).
Kommentarer
Skicka en kommentar