I skogen

 Hej igen!

Idag gick jag till skogen. Där fanns det många bäckar och träd. Det var också fin utsikt. 




Jag klättrade upp i ett lagom högt träd som hade en rolig form. Det var skönt att sitta där. 




Sen hittade jag en bra båt som jag åkte på. Den flöt bra och åkte snabbt på bäckarna. (Det gungade också.)




När jag åkte runt med båten hittade jag ett hemligt potatisland. Där fanns massor av små potatisar. Undra vem som har planterat dem!



 

Jag tog med mig några små potatisar hem.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi