I skogen
Hej igen!
Idag gick jag till skogen. Där fanns det många bäckar och träd. Det var också fin utsikt.
Sen hittade jag en bra båt som jag åkte på. Den flöt bra och åkte snabbt på bäckarna. (Det gungade också.)
Jag tog med mig några små potatisar hem.





Kommentarer
Skicka en kommentar