Besök på japansk skola

 Hej!  Det är Göran. Idag gick jag till skolan. l klassrummet var det massor barn som pluggade. Det verkade roligt. Sen gick jag ut på skolgården. Den var jättestor. Barnen sprang jättemycket. Det var roligt på skolan men vägen dit var lång.  


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tältat i Aichi