Den stora parken
Idag gick jag till en park. Där var det massor av folk som lekte. Det var en stor park med många backar. Det fanns också många körsbärsträd men de blommade inte. Jag klättrade upp i ett. Det var svårt för trädet var alldeles för stort.


Kommentarer
Skicka en kommentar